miercuri, 27 octombrie 2010

Micuta noastra "cafelista" :))


Pe masura ce Iris creste descopar tot mai multe lucruri pe care le-a "mostenit" de la mine :D In primul rand are dintii de sus cu strunga la fel cum ii aveam si eu pe cei de lapte.Yupiiiii....si e asa haioasa cum rade ea cu strungareata! Nu stiu cum sau cand Iris s-a indragostit de cafea. Si eu cand eram copil aveam o cescuta mica mica in care bunica imi punea si mie putina cafea pe care o sorbeam cu placere. Prost obicei, dar uite ca fiica mea iubeste mirosul de cafea...altfel nu imi explic cum dimineata in momentul in care e gata "licoarea magica":) hop isi face si ea aparitia si se agata de blatul mobilei de bucatarie si nu ii mai da drumul decat in momentul in care ii dau ei lingurita din cana sa soarba de pe ea si ultima picatura. Si mai mult cand simte ca nu mai este deloc gust de cafea pe lingurita vine si se intinde la picioarele mele ca o pisicuta si se miorlaie cu lingurita in mana pana o mai bag de cateva ori in cana. Deci e bestiala! Mi se pare si comic , dar imi pare si rau de obiceiul pe care l-a deprins si oricat as face eforturi sa o dezvat nu reusesc....oricum sper ca este ceva trecator si in curand isi va gasi alt obicei...la fel de nesanatos probabil:))
Pana atunci insa mai iau o gura de cafea si ma intreb cum de ii place lui Iris cafeaua?:D Inca o precizare de final ,pentru toti cei care poate vor spune ca Iris are "cafeaua in sange", mami nu a baut cafea deloc cat a fost bebe in burtica si nici pe urma 1 an cat timp a alaptat intensiv :D

2 comentarii:

Ana spunea...

Exista o singura solutie sa se lase...sa te lasi tu de obicei!:D

iuly_s_a spunea...

No Cata nu e buna solutia pentru ca eu nici nu m-am reapucat bine de obicei si sa ma las deja?:))