marți, 19 octombrie 2010

Avem 1 anisor, dar suntem obisnuiti sa numaram lunile :)

Ce fetita mare are mama! 1 an si 1 luna! wowww Zboara timpul asta si deja Iris face asa multe lucruri noi zilnic incat mi-e greu sa tin pasul cu "indosarierea". In primul an e mai usor pentru ca totul se intampla treptat : primul zambet, primul "ngu", primii dintisori, primul "mama", primii pasi.... s.a.m.d. o gramada de prime dati. Dupa un an parca evenimentele se precipita si vin asa peste noi ca o avalansa de noutati.O vad zi de zi cum se "maturizeaza"....pare un cuvant mare pentru un pitic de 1 an, dar asa este! Am cu cine ma intelege deja :)) cum imi place mie sa spun. Un lucru despre care am discutat foarte foarte mult in primul anisor cu Iris, dar despre care nu am scris niciodata, este culoarea ochilor ei.A fost si un pariu pe tema aceasta. Atat mami cat si tati ei au ochii caprui asadar niciodata nu mi-am imaginat ca voi avea un bebe cu alti ochi decat caprui :) Dar uite ca lui Iris ochii ii sunt albastrui-verzui.Nu stim exact pe cine a mostenit deoarece avem un bunic cu ochi albastri si o bunica ce are ochii verzi.La inceput toti copiii au ochii albastri...imi ziceam ca sigur i se vor schimba mai tarziu si ei...dar a trecut 1 luna, 2, 6, 9, 1 an si capruiul nu se vede :) Pana la urma dupa atatea indoieli si selectii, numele ei a fost bine ales : IRIS

Niciun comentariu: