luni, 21 iunie 2010

Iris la 9 luni

  • exersez mersul pe jos.....dar parca tot in brate e mai bine
    vreau sa vad cat sunt de rezistenti dintisorii mei :))
    de fiecare data vesela cand sunt in pielea goala
    chiar daca am crescut raman tot bebele lui mami
    salvati-ma careva ca iar incepe runda de pupacit
    iubirile lui tati
    Carmen imi da sa pap....se pricepe bine pentru prima data
    o iubesc pe Carmen
    ce-s cu papuceii astia?arata asa ciudat
    povesteam cu bunicul Nelu
    degeaba va uitati sub rochita! nu vedeti ca am chilotei?
    ce-mi mai place sa stau pe burtica
    cu ochii plini de somn
    mami iar ne deranjezi?
    ne-ai prins...iar nu dormim de amiaza
    il bat acuma pe tati ca ma tot pune la somn
    tati ai ceva aici pe fata
    ce-mi mai place sa-l urechez pe tati! a fost rau ca nu asculta de mine :))
    ma rasfat putinnnnn
    uite ochisorii iubiti ai lui mami si-ai lui tati
    Carmen....our "supernanny" :))
    o iubesc pe mami
    fiecare musca ceva : mami si tati pe bebe, Iris isi papa degetelul :))
    asta-i fata lui Iris de "nu imi convine ceva"
    asta-i fata lui Iris de " ce bine ca ma baga cineva in seama"
    Iris "omulet serios" :D
    sunt cea mai mare smechera
    eram putin somnoroasa
    eu conduc la noi in familie se stie :))
    ma chinui sa stau in 4 labe
    hei cine-i acolo????
    jucaria mea preferata
    mi mare asta mami...eu il dau jos
    ii zambim frumos lui mami....
    asta ii de papa mama?
    limba asta nu vrea sa stea in gurita :))
    la mami in brate e cel mai bine!!!!!!!!!!
    sunt o mica diva :D
    salopeta preferata a lu mami :)
    papusica noastra draga

Niciun comentariu: