miercuri, 17 februarie 2010

Presimtirea / The feeling

Probabil ca ati auzit multe persoane spunand ca au avut o presimtire despre un anumit lucru ce a avut loc in viata lor, dar Cătă chiar a simtit cand avea sa vina pe lume printesa noastra.Tin foarte bine minte ca eram sambata prin bucatarie, tocmai terminasem de infulecat ce a numit el atunci "cea mai buna mancare gatita de mine pana la momentul acela" si mi-a zis asa din senin:"simt ca azi sau maine vei naste".Am inceput sa rad si i-am zis sa stea relaxat pentru ca nu am nici un simptom si in primul rand eu ar trebui sa fiu cea care simte cand se apropie momentul.
Dar dupa o zi plina si o noapte destul de agitata pe la ora 3.40 Iris a declarat hotarat ca vrea sa vina pe lume.
O sa tin mereu minte duminica aceea insorita de septembrie si apusul de soare ce se vedea de pe geamul spitalului.Parca a fost un vis...sau eram doar eu ametita si extenuata dupa nastere:))

Niciun comentariu: