joi, 18 februarie 2010

Diversificarea

Toate mamicile isi doresc niste copii care sa nu fie pretentiosi la mancare, sa savureze orice li s-ar da, insa stim cu toatele ca nu este asa.Eu insa nu ma pot plange de Iris din acest punct de vedere.Noi am inceput diversificarea de mai bine de o luna, pe cand Iris avea cam 3 luni si 3 saptamani.Dupa ce m-am documentat o perioada atunci am simtit eu ca este momentul ideal sa vedem cum va reactiona bebik noastra la alte gusturi decat cel al laptelui de san mult indragit de ea :). Ne-am initiat in "arta de a papa" cu mar si ne-a placut tare mult.Dar nu la fel de mult ca si bananele care pana acum raman in topul preferintelor noastre.Morcovul il acceptam dar cu o evidenta retinere.Abia saptamana aceasta am introdus in dieta sa para si piersica si par a-i fi pe plac.Asteptam sa mai treaca niste timp ca sa putem degusta si alte "piureuri minunate "la care ma gandesc de pe acum sa i le prepar. Oricum laptele va ramane inca ceva timp baza alimentatiei sale.E o adevarata placere sa iti vezi bebele la san cum infuleca pe nerasuflate laptele si ii curge pe barbita in jos sau cum isi ridica ochisorii zambitori si incepe sa se joace la san cand e satula. Doar cine a trait lucrurile astea poate sti ce sentimente minunate te incearca.
POFTA BUNA IUBITA!

Niciun comentariu: