miercuri, 19 septembrie 2012

Primele "declaratii" ale lui Iris de la gradi

 


 Dupa primele 3 ore ale lui Iris petrecute la gradi am gasit-o jucandu-se.
Pe drum spre casa m-a pus deja sa cant melodia de la gradi cu vine melcul suparat, pe care normal ca nu o stiam :))
A urmat apoi interogatoriul meu pentru ea, sa vad care ii sunt impresiile dupa prima zi oficiala de gradinita.



"mami: Ai papat tot la gradi?
Iris: daaa.
mami: si ceilalti copii au papat tot?
Iris : ei au papat sunca :))
.....................................................................................................................

mami: te-ai certat cu cineva la gradi?
Iris: da mami cu fetita aia care nu mi-a dat aparatul foto.nu stiu cum o cheama, ti-o arat eu maine :))
..................................................................................................................

mami: ai facut pisu la gradi?
Iris: nu mami ca doamna nu avea olita numai wc :)) am vazut putulica la un baietel :))"
.........................................................................................................................

 In concluzie totul a fost minunat si perfect normal.Asteptam entuziasmati urmatoarea zi de gradinita!



Niciun comentariu: