joi, 15 martie 2012

"Arhivam" tot ce putem

Am cam ramas in urma cu updatarea blogului in ultima vreme...stiuuuuuu! Dar a fost o perioada atat de plina pentru mine, de fapt pentru noi. Imi pare rau ca nu am postat multe momente pe care le-am trait impreuna cu Iris pentru ca uit asa de multe lucruri si vreau peste ani cand imi voi dori sa stiu cum era la 2 ani jumate sa am unde citi despre printesa noastra sau macar sa vad un filmulet, 2,3 :D Azi pregateam apa pentru baita si ea vine la usa de la baie si imi spune asa serioasa:" Mami ce pui la cale?" :)) Sau o intreb eu zilele astea:" Iris cum spui pisica in engleza? Si ea imi raspunde senina: motanul Garfield":)) Faza cu "ce zice enghieza a lup?" o stie deja toata lumea, clar! Iris e putin sasaita...lui tati ei ii place tare mult sa o auda cum spune ea "colsosul" ( un dinozaur din desene animate).Ii plac desenele animate prea mult.Acuma tocmai a devenit fan Scooby-Doo, inainte era cu Tom si Jerry. Toata ziulica fuge de diferiti monstri prin casa si eu sau tati trebuie sa fim "monstrul marin" care este monstrul suprem :)) Tocmai mi-am amintit inca ceva: cand se loveste vine repede la mami sau la tati si iti intinde "buba" zicand :"ubeste, ubeste"....si ii trece ca prin farmec daca cineva "ubeste "( a se citi pupa) locul cu buba. Uneori mai stam si la pedeapsa, insa devine asa tot mai manipulatoare si neascultatoare pe zi ce trece si crede ca nimeni nu observa :)) Daca o certam si nu se afla ea in dispozitia necesara pentru a primi reprosuri isi baga mainile in urechi sau ne inchide usa in nas :))Fain! Cel mai "magice" clipe pentru mine sunt cele in care imi face complimente. Ioi ma topesccc! Suna cam asa : "Ce amosa esti tu mami sau Mami tu printesa!" cel mai "profund" compliment a fost :" Mami ce gene amose ai tu!!!....ca mine :))"

Niciun comentariu: