miercuri, 4 mai 2011

Doar ganduri...

Ma gandesc de foarte mult timp la asta, dar niciodata nu pun in practica decat foarte tarziu ideile mele. Mai putine poze, mai multe multe amintiri scrise! Toata lumea zice wow pozeeee... superrrrrrrr, sa avem amintiri! sau nu e asa? eu m-am hotarat,cica :), sa scriu mai multe despre Iris. Clar e mult mai greu pentru mine in primul rand pentru ca imi ia mult mai mult timp, dar voi incerca macar.Oricum pozele raman ele la loc de cinste:)) insa sunt sigura ca peste ceva vreme voi uita cum Iris face toata ziua ca porcul pentru ca toata lumea e innebunita de sunetul pe care il scoate si a ramas cuplata saracuta :)) Nu vreau sa uit cat de scumpa si de cumintica si de dragastoasa a devenit ea acum de cateva zile de cand a scapat de amigdalita sau cum papa ea cu tacamurile asa frumusel si reuseste sa ia ciorbita in lingura fara sa o dea toata pe ea.E adorabila! Imi vine sa o mananc! Cum se preface ea ca plange cand vrea sa obtina ceva si duce manutele la ochi... mare smecheroaica! Ma simt extraordinar de presata de timp! Mai sunt mai putin de 5 luni pana ma voi intoarce la serviciu! E atat de paradoxal.Mereu mi-am dorit sa fiu o femeie de cariera, dar acum sunt invidioasa pe mamele casnice! Atat de invidioasa! Sa fii o femeie de cariera acum pentru mine inseamna sa fii o mama care nu stie exact daca bebele tau s-a trezit vesel sau morocanos, daca a avut chef de dimineata sa stea pe olita, daca a papat tot sau a facut mofturi, daca a iesit la aer, daca a adormit usor la amiaza, daca te-a strigat in disperare si a mers la usa repetand neincetat "buuu" in speranta ca poate mami va aparea.Numai cand ma gandesc imi vine sa plang. Toate lucrurile acestea ma fac sa cred, cu lipsa de modestie sau nu, ca eu am fost facuta intr-adevar sa fiu mama! Cine spune ca toate mamele sunt la fel se inseala! Eu nu cred asta! Oricum concluzia mea pe ziua aceasta este ca vreau, cum zic americanii, I wanna spend quality time with my daughter!

Niciun comentariu: