luni, 1 noiembrie 2010

"Am cazut din lac in put"

Am un bebe bosumflici....nu pentru ca asa este el de obicei ci pentru ca ultima luna a fost pentru ea tare "dureroasa".Am zis o data ca iti vine greu sa crezi cate poti sa spui despre un singur dinte...dar acum ma minunez cata durere si cat chin pot da niste dintisori de lapte. La 1 an lui Iris i-au iesit dintii de sus...despre care am mai amintit ( strungareata lui mami).Ei bine ei nu au aparut asa usor cum s-ar crede.Au fost 3 saptamani in care Iris a fost pe regim de orez si banane...dar pana la urma am scapat de diaree in momentul in care au puscat gingiile.Yupiiiiiii Bucuria insa nu a tinut mult pentru ca Iris a facut putin rosu in gat...din nou tratament...tuse noaptea si respiratie foarte greoaie.In momentul in care s-a oprit tusea si am rasuflat usurati s-au hotarat alti dintisori ca e momentul sa isi faca aparitia.Dar nu asa oricum ci cu febra de aproape 40 de grade care scadea greu si revenea rapid. In ultima luna ne-am abonat la garda...3 sambete consecutiv am fost la consultatie...de azi noapte Iris nu mai face febra....noi suntem insa tot pe pozitii sa vedem ce ne mai asteapta. Cu toate ca bebele nostru ardea de febra si o dureau gingiile de nu se poate....in momentele in care se simtea putin mai bine ea dansa.Asa isi manifesta ea starea de bine....ii place sa danseze! "Am cazut din lac in put" dar speram sa nu ne mai scaldam atata ca a venit frigul nu de alta:))

Niciun comentariu: