vineri, 20 august 2010

Omuletul nostru la 11 luni

Mai este o luna doar si Iris face anul.Deja am copil mareeeee! Pentru 11 luni cred ca fraza ce spune aproape tot despre Iris am auzit-o de la sora mea, Carmen, care mi-a spus intr-o zi ca "Iris isi schimba fata de bebe" :)) Mi s-a parut tare amuzant atunci dar daca m-am gandit mai bine si m-am uitat peste pozele ei de cand era bebe mi-am dat seama ca este foarte adevarat! Astazi Iris a facut primii ei pasi fara nici un fel de sustinere.....ce fericire pentru mami :), tot de azi Iris nu mai vrea sa stea in patut ci vrea sa colinde casa in lung si in lat in 4 labe :)).....e tare comica! Isi arunca singura mingea, pe urma fuge dupa ea.....si face lucrul acesta fara oprire ceva vreme. Ii plac tare mult locurile si lucrurile "interzise" , cand o certi si ii arat cu degetul "nu-i voie" ea se enerveaza foarte tare si iti arata tie inapoi ( asta e un lucru deprins de la tati). In rest e tot mai rasfatata si mai rea, are tot mai multi nervi, se maraie mai tot timpul, isi arunca foarte des capul pe spate, stie sa ceara ce vrea, ii place sa danseze, iubeste cainii, arunca pe jos tot ce prinde la mana, nu doarme noaptea, deocamdata are doar 2 dintisori, are tentative de a manca singura cu lingurita :), cere sa guste din mancarea lui mami si-a lui tati si primeste tot mai multe promisiuni de palmi peste fundic :))

Niciun comentariu: