sâmbătă, 17 aprilie 2010

NUME DE ALINT

Iris "povesteste" din ce in ce mai mult.Dar inca nu s-a hotarat sa imi faca imensa bucurie de a rosti cuvantul "mama".Totusi astazi in timp ce o ascultam pe ea silabisind mi-am adus aminte ca imediat dupa ce se nascuse nu plangea ci zicea doar "meeeeee".Pe vremea aceea asa obisnuiam si eu si Cata sa ii spunem ei "me-ul nostru".Cata a mers chiar mai departe si ii spunea asa in stil indian "me maini reci" pentru ca mereu avea manutele reci. Mai tarziu cand a inceput sa gangureasca numele ei de alint a devenit gugu :)
Tati o numeste cel mai des "printesa lui tati" sau "galusca/galuscoi"; mami ii spune "maimutel cu capul chel":D sau iubita lu mami, iar cand ne suparam pe ea amandoi ii zicem "rautate de copil" :))
Bunicilor le place sa o strige "ingeras", iar matusa Carmen ii spune "omulet". Dar indiferent cum am numi-o IRIS ESTE VIATA NOASTRA.

Niciun comentariu: